Desenvolupant els racons a la classe

Pas a pas ja ens comencem a endinsar en el projecte TIC, desprès de barallar diverses opcions de quina opció TIC utilitzar, ens hem decantat per la realitat augmentada i uns sistemes de QR per a obrir informació dels animals, dons continuem amb el mateix tema que a la Web Quest, els animals. 

Dividirem l’aula en diversos racons, i a cadascú es parlarà d’una cosa diferent dels animals, per exemple què mengen, si són ovípars, característiques com quants anys viuen o si tenen pell, plomes o escates... De manera que cada alumne tindrà un clauer amb QR, cada ú serà un animal de forma que agafarà el seu clauer i anirà a un dels racons, per exemple al que explica quin tipus de pell, plomes o escates té el animal seleccionat. Escanejarà el QR i eixiran unes imatges de l’animal una veu explicant les característiques de l’animal del QR que haja elegit.

Per altra banda, a la classe hem vist diversos vídeos de realitat virtual i realitat augmentada i desprès hem valorar i opinat sobre els vídeo a traves de la aplicació mentimeter, un programa que li agrada molt al nostre professor Jorge, ja que últimament l'hem treballat a classe, per a participar i donar les nostres opinions sobre algun vídeo o tema exposat, i de veres que és molt interactiu, l'únic problema es que Jorge vol que enviem les nostres opinions massa prompte i quasi no ens deixa temps de pensar i fer una bona reflexió.

I així os deixe un vídeo que em pareix molt bo, una breu explicació de què és la IA, la intel·ligència artificial. Un tema molt relacionat amb el que estem veient a l'aula d’aules digitals aquests dies.



Comentaris

  1. A nivell artístic i tecnològic has aconseguit aprendre noves maneres de fer les coses?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per descomptat! Treballar al costat d'un mestre de la creativitat i el desenvolupament de tasques és una excelent oportunitat d'agafar idees i explorar noves formes de vore els treballs, moltes gràcies company!

      Elimina
    2. Sense cap dubte hem treballat la part artística i la tecnològica. Però, quina t'ha agradat més? O quina t'ha paregut més interessant?

      Elimina
    3. Olga, la part artística m'ha resultat molt enriquidora, atés que la part tecnològica sempre la pots aprendre dels llibres o més ben dit actualment d'internet, però per a adquirir la part artística has de veure exemples o millor encara, treballar amb persones que t'aporten eixa visió, i en aquesta assignatura eixa part l'he gaudida molt.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars