Pròxima parada projecte TIC

 

Una vegada ja hem finalitzat la WQ, ja ens podem ficar de ple amb el projecte TIC que tenim una mica de costat des de fa unes setmanes. El motiu dels animals com a fotografia d'entrada al meu blog es per que la WQ tractava d'animals, vorem què passa amb el projecte....

Aquesta setmana hem visionat els vídeos dels blocs 5 i 6, on ens parlen de la bretxa digital, vídeo jocs a l’escola, pensament computacional i la robòtica entre altres coses.... Així també ens acosten als conceptes de software lliure i software propietari, amb els seus avantatges i desavantatges

Ja anem agafant l’idea de les moltes possibilitats que hi ha d’ensenyament a l’aula mitjançant les TIC, com ens presenta el vídeo de Hellblade (Senua’s sacrifice) on amb un vídeo joc ens acosta a una malaltia mental, tot un món per a descobrir noves maneres de dir coses amb un llenguatge diferent.

També veiem un article de la mentida dels nadius digitals, on ens desmitifica la creença de que les noves generacions dominen les noves tecnologies tan sols per haver nascut després dels anys 90, jo mateixa vaig tardar anys en adonar-me d’aquesta falsa creença.

Com sempre m’agrada fer, vos deixe amb un vídeo que m’ha paregut interessant, en aquest cas l’hem visionat a l’aula i m’ha encantat tota l’escenografia i els gràfics que ixen, espere que el gaudiu tant com jo. 





Comentaris

Entrades populars