Recerca del marc teòric

 

Aquesta setmana Jorge ens ha dit que a banda de desenvolupar el projecte TIC hem de fer una recerca de treballs que parlen del marc teòric que justifique la nostra selecció de necessitat a l’aula. En el nostre cas, hem pensat que a les aules el que habitualment trobem a l’hora d’estudiar els animals són dibuixos en fitxes i poc més, és per això que pensem en la necessitat de veure els animals d’una manera més propera i si combinem això amb les possibilitats que ens dona la realitat augmentada, podem crear una experiència molt enriquidora.

Hem trobat un estudi molt interessant que parla de com els alumnes que reben coneixements a través de la realitat augmentada són capaços d’en recordar més coses i durant més temps que si reben eixos mateixos continguts sense realitat augmentada i les TIC, així os deixe l’enllaç per si voleu pegar-li una miradeta: https://digitum.um.es/digitum/handle/10201/47022.

Per altra banda, per a hui havíem de tindre clar el tema del projecte i exposar-lo al grup de classe, aleshores el meu grup ha exposat les idees que teníem definides i Jorge els ha donat la aprovació, a poc a poc han exposat tots els grups, encara que en general ha hagut prou de confusió al voltant del marc teòric, i com desenvolupar el projecte TIC, gràcies a les primeres exposicions que hem anant fent, a poc a poc va quedant més clar. El professor insisteix que no ens aturem, encara que haja grups que no tenen molt clar el tema del seu projecte, ja s'aniran perfilant millor les idees. 

Per a que tingau una idea més propera de què és allò de la realitat augmentada, os deixe aquest vídeo.



Comentaris

Entrades populars