Recerca del marc teòric
Aquesta setmana Jorge ens ha dit que a banda de
desenvolupar el projecte TIC hem de fer una recerca de treballs que parlen del
marc teòric que justifique la nostra selecció de necessitat a l’aula. En el
nostre cas, hem pensat que a les aules el que habitualment trobem a l’hora d’estudiar
els animals són dibuixos en fitxes i poc més, és per això que pensem en la necessitat
de veure els animals d’una manera més propera i si combinem això amb les
possibilitats que ens dona la realitat augmentada, podem crear una experiència molt
enriquidora.
Hem trobat un estudi molt interessant que parla de com els alumnes que reben coneixements a través de la realitat augmentada són capaços d’en recordar més coses i durant més temps que si reben eixos mateixos continguts sense realitat augmentada i les TIC, així os deixe l’enllaç per si voleu pegar-li una miradeta: https://digitum.um.es/digitum/handle/10201/47022.
Per altra banda, per a hui havíem de tindre clar el tema del projecte i
exposar-lo al grup de classe, aleshores el meu grup ha exposat les idees que teníem
definides i Jorge els ha donat la aprovació, a poc a poc han exposat tots
els grups, encara que en general ha hagut prou de confusió al voltant del marc
teòric, i com desenvolupar el projecte TIC, gràcies a les primeres exposicions que hem anant fent, a poc a poc va quedant més clar. El professor insisteix que no
Per a que tingau una idea més propera de què és allò de la realitat augmentada, os deixe aquest vídeo.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada