1, 2, 3 acció
Com que el vídeo l’hem d’entregar la propera setmana,
decidim deixar una mica de costat el document que acompanyarà el projecte i per
ara centrar-nos al vídeo per a terminar-ho ben bé. Encara que a classe sí que l’avancem,
però no a casa.
Ja hem fet el guió del que volem que siga el nostre vídeo
de defensa del projecte TIC, hem pensat en fer la decoració de tres racons i fer
una mostra de com s’utilitzarien les ferramentes TIC que hem ideat. Ara falta fer
el decorat que ambientarà els nostres racons i gravar-ho, ja comença tot a
aclarir-se una mica. Desprès de veure imatges d’ambientació que no són difícils
de reproduir, comencem a poc a poc a fer cosetes cadascú a la seua casa de la
decoració que posarem als racons, hem pensat en comú com volem que siga i cadascú
ha tractat de fer una part. Per últim ens juntem tots els integrants del grup i
acaben tot allò que falta. En una matinada hem terminat el decorat i hem gravat
els vídeos. Finalment s’han fet tres racons, un per a ambientar la selva, un
altre per als aus, simulant les muntanyes i un altre que simula el fons marí,
personalment és el que més m’agrada, i crec que a la resta també.
Ara tan sols falten els àudios que faran de guia al veure
el vídeo i muntar-ho tot, que no es poc!
M’agradaria terminar avui amb un vídeo que explica diferents
formes d’integrar les TIC a les aules que me pareix interesant conèixer, moltes
d’elles les hem vist a classe...
Què has aprengut de les TIC a l'aula?
ResponEliminaMolt bona pregunta Diana, i una mica compromesa jeje. Bé, he aprés moltes coses, però sobretot el saber fer un anàlisi crític de les necessitats a l'aula i tindre ferramentes per a cercar com afrontar-les.
Elimina